Педагогічна рада "Індикатори сучасної якісної освіти як інструмент моніторингу якості освітніх послуг гімназії

Мета:
- допомогти педагогам усвідомити наявність проблемних питань в особистісній і професійній сферах;
- сприяти підвищенню комунікативних умінь і навичок методичної діяльності; мотивації до саморозвитку і самореалізації;
- розвитку емоційного інтелекту, креативності і інтерактивності.
Проблемне коло питань:
За якими критеріями визначати якість освіти?
Які вимоги нашого часу і яким саме чином впливають на завдання освіти?
Яких змін в ній вимагають?
Яку людину мають готувати в школі?
Провідна педагогічна ідея:
учитель повинен бути організатором навчальної, пошукової роботи, консультантом, наставником, мати високу фахову та методичну підготовку, вміти зацікавити дітей обраним предметом
Форма проведення: робота в дискусійних центрах.
Педрада-дискусія
«Творча самореалізація вчителя мистецьких дисциплін в його професійній діяльності як запорука розвитку обдарованості вихованців гімназії»
Теоретичний блок
1. «Управлінський аспект підвищення професійної майстерності вчителів на засадах креативної освіти у системі науково-методичної роботи школи» (ЗД з НМР Рєзанова М.І.)
2. «Концепція Нової Української школи: тенденції розвитку» (ЗД з НВР Камінська О.Г.)
Практичний блок
1.«Упровадження технології дистанційного навчання в навчально-виховний процес гімназії» (учитель інформатики, спеціаліст другої категорії Межевікін П. В.)
2. «Творча реалізація вчителя-тьютора у викладанні мистецьких дисциплін» (учитель музичного мистецтва, спеціаліст першої категорії, Колос Н.В.)
3. «Створення творчої атмосфери для розкриття особливого тембру голосу, манери та сценічного образу кожного вихованця на заняттях з вокалу» (учитель музичного мистецтва, спеціаліст другої категорії, Варда О.Є.)
4.«Творча самореалізація вчителя інструментального відділення в його професійній діяльності у роботі з обдарованими учнями» (учитель музичного мистецтва, к.п.н. Антоненко О.М.)
5. «Реалізація художньо-естетичної освіти в умовах навчального закладу художньо-естетичного спрямування» (педагог-організатор, куратор художньо-естетичного компоненту гімназії, Демидова О.В.)
... не знаючи мотивів, не можна зрозуміти, чому
людина прагне до однієї, а не до іншої мети, не можна зрозуміти
справжній зміст його дій....
Педрада-дискусія
«Творча самореалізація вчителя мистецьких дисциплін в його професійній діяльності як запорука розвитку обдарованості вихованців гімназії»
Теоретичний блок
1. «Управлінський аспект підвищення професійної майстерності вчителів на засадах креативної освіти у системі науково-методичної роботи школи» (ЗД з НМР Рєзанова М.І.)
2. «Концепція Нової Української школи: тенденції розвитку» (ЗД з НВР Камінська О.Г.)
Практичний блок
1.«Упровадження технології дистанційного навчання в навчально-виховний процес гімназії» (учитель інформатики, спеціаліст другої категорії Межевікін П. В.)
2. «Творча реалізація вчителя-тьютора у викладанні мистецьких дисциплін» (учитель музичного мистецтва, спеціаліст першої категорії, Колос Н.В.)
3. «Створення творчої атмосфери для розкриття особливого тембру голосу, манери та сценічного образу кожного вихованця на заняттях з вокалу» (учитель музичного мистецтва, спеціаліст другої категорії, Варда О.Є.)
4.«Творча самореалізація вчителя інструментального відділення в його професійній діяльності у роботі з обдарованими учнями» (учитель музичного мистецтва, к.п.н. Антоненко О.М.)
5. «Реалізація художньо-естетичної освіти в умовах навчального закладу художньо-естетичного спрямування» (педагог-організатор, куратор художньо-естетичного компоненту гімназії, Демидова О.В.)
... не знаючи мотивів, не можна зрозуміти, чому
27 грудня в гімназії відбулось засідання педагогічної ради на тему "Сучасні психолого-педагогічні підходи до формування соціально вагомих мотивів навчання"
Розглянули різноманітні методи, прийоми та соціальні мотиви навчання. Педагоги ділилися досвідом своєї педагогічної діяльності.
Привітали колектив з новорічними святами з побажанням здоров'я, добробуту та миру!!!!
Шановні колеги!Методичний кабінет гімназії вітає Вас з початком нового навчального року!Здоров'я та плідної праці!
І прямо зараз починаємо педраду: аналізуємо досягнення нашої роботи за попередній рік та плануємо шляхи подальшої діяльності в новому навчальному році...
Обговорюємо пасивну,активну та інтерактивну моделі навчання. Роль учня та вчителя в навчальному процесі
26.10 2016 року вчителі гімназії працювали плідно і цікаво на педраді, яка була присвячена темі інтерактивних технологій у виховній роботі. Педрада пройшла у вигляді тренінгу з використанням всіляких форм роботи. Психолог гімназії Яна Олександрівна учила вчителів емпатії. Соціальний педагог Олена Леонідівна проаналізувала анкети учнів і їх батьків, які показали, що в школі дітям комфортно і створюються всі можливі умови для їх розвитку. А класні керівники ділилися досвідом роботи.
25 березня в Мелітопольській гімназії №9 пройшла педрада - тренінг за темою «Перспективи створення єдиного освітнього інформаційного середовища навчального закладу: досвід, стратегії розвитку. Хмарні технології» (відповідальна: ЗД з НМР Рєзанова М.І.)
ПЛАН
І. Теоретичний блок
1. Стратегія розвитку
єдиного освітнього інформаційного середовища гімназії. Хмарні технології в
управлінні роботою шкільних методичних об’єднань. /Рєзанова
М.І./
2. Новітні тенденції
сучасної шкільної педагогіки /Камінська
О.Г./
ІІ. Практичний блок
1.
Сучасні
освітні мережеві сервіси в професійній діяльності педагога: на допомогу
вчителям-предметникам /Федак І.М./
2.
Використання
он-лайн сервісів у практиці роботи вчителів-предметників та у позакласній
діяльності» /Федоренко О.М./
3.
Використання
хмарних технологій у професійній діяльності вчителів української мови та
літератури: з досвіду роботи /Логвиненко
Н.Л./
4.
Технологія
скрайбінгу: з досвіду роботи /Саклакова М.М./
5.
Упровадження
проблемно-пошукового методу на уроках української мови та літератури через
використання квест-технологій /Атрошенко
Є.П./
6.
Використання
квест-технологій в практиці роботи
вчителя суспільно-гуманітарних дисциплін /Рубан
М.М./
7.
Особливості
впровадження технологіїFlipping Class: з досвіду роботи /Власенко Г.І./
Матеріали педради:
Матеріали педради:
https://drive.google.com/file/d/0B1-BqmXOj2UASWtZNmQtdF9Tanc/view?usp=sharing
Свої почуття від заходу вчителі зобразили на інтерактивній дошці
http://padlet.com/masharezanova28/f31ef8ivledm
Презентації
Свої почуття від заходу вчителі зобразили на інтерактивній дошці
http://padlet.com/masharezanova28/f31ef8ivledm
Презентації
Комментариев нет:
Отправить комментарий