Педради

Педагогічна рада "Індикатори сучасної якісної освіти як інструмент моніторингу якості освітніх послуг гімназії


Мета:
- допомогти педагогам усвідомити наявність проблемних питань в особистісній і професійній сферах;
- сприяти підвищенню комунікативних умінь і навичок методичної діяльності; мотивації до саморозвитку і самореалізації;
- розвитку емоційного інтелекту, креативності і інтерактивності.
 Проблемне коло питань:
За якими критеріями визначати якість освіти?
Які вимоги нашого часу і яким саме чином впливають на завдання освіти?
Яких змін в ній вимагають?
Яку людину мають готувати в школі?
 Провідна педагогічна ідея:
 учитель повинен бути організатором навчальної, пошукової роботи, консультантом, наставником, мати високу фахову та методичну підготовку, вміти зацікавити дітей обраним предметом
Форма проведення:  робота в дискусійних центрах.

Педрада-дискусія
«Творча самореалізація вчителя мистецьких дисциплін в його професійній діяльності  як запорука розвитку обдарованості вихованців гімназії»

Теоретичний блок
1.     «Управлінський аспект підвищення професійної майстерності вчителів на засадах креативної освіти у системі науково-методичної роботи школи» (ЗД з НМР Рєзанова М.І.)
2.     «Концепція Нової Української школи: тенденції розвитку» (ЗД з НВР Камінська О.Г.)

Практичний блок
1.«Упровадження технології дистанційного навчання в навчально-виховний процес гімназії» (учитель інформатики, спеціаліст другої категорії Межевікін П. В.)
2. «Творча реалізація вчителя-тьютора у викладанні мистецьких дисциплін» (учитель музичного мистецтва, спеціаліст першої категорії, Колос Н.В.)
3. «Створення творчої атмосфери для розкриття особливого тембру голосу, манери та сценічного образу кожного вихованця на заняттях з вокалу» (учитель музичного мистецтва, спеціаліст другої категорії,  Варда О.Є.)
4.«Творча самореалізація вчителя інструментального відділення в його професійній діяльності у роботі з обдарованими учнями» (учитель музичного мистецтва, к.п.н. Антоненко О.М.)
5. «Реалізація художньо-естетичної освіти в умовах навчального закладу художньо-естетичного спрямування» (педагог-організатор, куратор художньо-естетичного компоненту гімназії, Демидова О.В.)




























... не знаючи мотивів, не можна зрозуміти, чому 
людина прагне до однієї, а не до іншої мети, не можна зрозуміти 
справжній зміст його дій....


27 грудня в гімназії відбулось засідання педагогічної ради на тему "Сучасні психолого-педагогічні підходи до формування соціально вагомих мотивів навчання"   

Розглянули різноманітні методи, прийоми та соціальні мотиви навчання. Педагоги ділилися досвідом своєї педагогічної діяльності.
Привітали колектив з новорічними святами з побажанням здоров'я, добробуту та миру!!!!  








Шановні колеги!Методичний кабінет гімназії вітає Вас з початком нового навчального року!Здоров'я та плідної праці!
І прямо зараз починаємо педраду: аналізуємо досягнення нашої роботи за попередній рік та плануємо шляхи подальшої діяльності в новому навчальному році...

Обговорюємо пасивну,активну та інтерактивну моделі навчання. Роль учня та вчителя в навчальному процесі


26.10 2016 року вчителі гімназії працювали плідно і цікаво на педраді, яка була присвячена темі інтерактивних технологій у виховній роботі. Педрада пройшла у вигляді тренінгу з використанням всіляких форм роботи. Психолог гімназії Яна Олександрівна учила вчителів емпатії. Соціальний педагог Олена Леонідівна проаналізувала анкети учнів і їх батьків, які показали, що в школі дітям комфортно і створюються всі можливі умови для їх розвитку. А класні керівники ділилися досвідом роботи.










25 березня в Мелітопольській гімназії №9 пройшла педрада - тренінг за темою «Перспективи створення єдиного освітнього інформаційного середовища навчального закладу: досвід, стратегії розвитку. Хмарні технології» (відповідальна: ЗД з НМР Рєзанова М.І.)
ПЛАН
І. Теоретичний блок
1. Стратегія розвитку єдиного освітнього інформаційного середовища гімназії. Хмарні технології в управлінні роботою шкільних методичних об’єднань.  /Рєзанова М.І./
2. Новітні тенденції сучасної шкільної педагогіки /Камінська О.Г./
ІІ. Практичний блок
1.     Сучасні освітні мережеві сервіси в професійній діяльності педагога: на допомогу вчителям-предметникам /Федак І.М./
2.     Використання он-лайн сервісів у практиці роботи вчителів-предметників та у позакласній діяльності» /Федоренко О.М./
3.     Використання хмарних технологій у професійній діяльності вчителів української мови та літератури: з досвіду роботи /Логвиненко Н.Л./
4.     Технологія скрайбінгу:  з досвіду роботи /Саклакова М.М./
5.     Упровадження проблемно-пошукового методу на уроках української мови та літератури через використання квест-технологій /Атрошенко Є.П./
6.     Використання квест-технологій  в практиці роботи вчителя суспільно-гуманітарних дисциплін /Рубан М.М./

7.     Особливості впровадження технологіїFlipping Class: з досвіду роботи /Власенко Г.І./
    

   Матеріали педради:
https://drive.google.com/file/d/0B1-BqmXOj2UASWtZNmQtdF9Tanc/view?usp=sharing
        Свої почуття від заходу вчителі зобразили на інтерактивній дошці
  http://padlet.com/masharezanova28/f31ef8ivledm
           
          Презентації



Комментариев нет:

Отправить комментарий