воскресенье, 26 марта 2017 г.

На весняних канікулах творчий колектив Мелітопольської гімназії №9 працював на педраді-дискусії «Творча самореалізація вчителя мистецьких дисциплін в його професійній діяльності  як запорука розвитку обдарованості вихованців гімназії»

«Будь майстром, поетом, художником у справі, яку ти любиш. Немає такої професії, у якій людина не змогла б
дістатися вершини майстерності»

В.Сухомлинський
Завдання сучасної школи чітко визначене Національною доктриною розвитку освіти: створення умов для розвитку особистості й творчої самореалізації кожного громадянина України, виховання покоління людей,здатних ефективно працювати і навчатись протягом життя. Сучасна загальноосвітня школа потребує компетентного творчого педагога, якому належить провідна роль у реалізації визначених завдань, що має працювати на рівні сучасних вимог, постійно удосконалюючись, розвиваючи і збагачуючи свою професійну компетентність,інноваційну культуру, технологічний професійний потенціал.
Визначальна роль у становленні високо професійного, компетентного  вчителя належить науково-методичній роботі школи. Сучасна парадигма освіти, застосування новітніх технологій потребує якісно нового підходу до здійснення науково-методичної роботи.
Управлінська діяльність адміністрації Мелітопольської гімназії №9 спрямована на розв’язання таких основних завдань:
1.Розбудова інноваційно – комунікаційного середовища гімназії, системне використанні методів теоретичного пошуку.
2.Підвищення ефективності педагогічного процесу шляхом упровадження інноваційних ідей в управлінську діяльність та навчально-виховний процес, розбудові е-середовища гімназії.
3.Розвинути професійні компетенції педагогів, спрямовані на забезпечення готовності фахівців системи освіти до розв’язання сучасних освітянських проблем, шляхом створення експериментального майданчика на базі навчального закладу.
4.Забезпечити освітні потреби кожного суб’єкта освітнього процесу.
5. Відстежити освітні успіхи учнів у тісному зв’язку та залежності від творчого зростання педагогів.
6.Сприяти розвитку комунікативних взаємовідносин між суб’єктами педагогічного процесу.
7.Узгодити дії адміністрації та виконавців за відповідними алгоритмами сумісної діяльності.



Комментариев нет:

Отправить комментарий